Overenie projektu

Každý projekt má určitý vzorec, ktorý sa dá do značnej miery vyčítať. Pokiaľ nemáte prístup k relevantným informáciám, odporúčame naše portfólio.

  • Spracovanie - Skript, Dizajn a celková funkčnosť projektu. Čím lepšie vyzerajúca a drahšia webová stránka, žiadne problémy s vyplácaním na čas, žiadne odstávky systému. Ak sú splnené tieto základné podmienky, projekt má potenciál a pravdepodobne  vydrží.
  • Komunikácia - Po spracovaní je komunikácia druhým najhlavnejším bodom. Spoločnosť by mala mať zverejnené kontaktné údaje, support dostupný 24/7 a reagovať promptne.
  • Majitelia - Vystupujú majitelia projektu verejne alebo nie? Ak je CEO dokonca známy s viacerými úspešnými projektmi, projekt môže mať skvelý potenciál.
  • Zisk - Sú percentá zisku nadpriemerne vysoké? Jedná sa o  4% denne a podobne? Projekt pravdepodobne dlho nevydrží, takéto zhodnotenie je obzvlášť ťažké udržiavať dlhodobo.
  • Marketing -  Aký má firma marketing? Investovala značné množstvo financií do reklamy? Spoločnosť by sa mala nachádzať na googli, fórach, kvalitné spracované soc. siete atd.
  • Lídri - Sú do projektu zapojení aj svetoví lídri? Pokiaľ projekt prezentujú ľudia čo majú skúsenosti s podobnými projektmi a dlhodobú úspešnosť. Projekt má dôveryhodnosť.
  • Zastúpenie - Má projekt zastúpenie vo viacerých krajinách a stránky fungujúce vo viacerých jazykoch, alebo dokonca kancelárie, ktoré môžete osobne navštíviť? 
  • Poduajatia - Organizuje spoločnosť podujatia po svete, prednášky, prezentácie kde sa môžete osobne stretnúť aj priamo s vedením spoločnosti? 
  • Webináre - Pravidelné webináre online prístupné všetkým klientom? Dokonca vo viacerých jazykoch? Pokial spoločnosť organizuje webináre stáva sa relevantnejšou.
  • Informácie - Prináša spoločnosť pravidelne informácie o výsledkoch hospodárenia, prezentuje svoje podnikateľské aktivity svojim klientom? Prináša rôzne novinky a podobne? Pokiaľ áno, projekt je na správnej ceste.
  • Upgrade - Udiali sa od začiatku projektu zmeny k lepšiemu, priniesol projekt určité novinky? Napomáha to k stabilite projektu.
  • Alexa rank - Pri niektorých reálnych projektov sa jedná síce o okrajovú vec, ale odporúčame si ju skontrolovať. Na alexe sa dá pozrieť popularita stránky uvedená v grafe, ako sa vyvíja jej návštevnosť, jej globálny rank a rank v rôznych kategóriách.
  • Odlišnosť - Je projekt niečim výnimočný, odlišuje sa od ostatných? Pokiaľ áno, môže to spraviť  projekt populárny a tým bude priťahovať nových investorov, rásť a napredovať.


Greitinvest | Copyright 2017
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky