Overenie projektu
Každý projekt má určitý vzorec, ktorý sa dá do značnej miery vyčítať. Pokiaľ nemáte prístup k relevantným informáciám, odporúčame naše portfólio.
- Spracovanie - Skript, Dizajn a celková funkčnosť projektu. Čím lepšie vyzerajúca a drahšia webová stránka, žiadne problémy s vyplácaním na čas, žiadne odstávky systému. Ak sú splnené tieto základné podmienky, projekt má potenciál a pravdepodobne vydrží.
- Komunikácia - Po spracovaní je komunikácia druhým najhlavnejším bodom. Spoločnosť by mala mať zverejnené kontaktné údaje, support dostupný 24/7 a reagovať promptne.
- Majitelia - Vystupujú majitelia projektu verejne alebo nie? Ak je CEO dokonca známy s viacerými úspešnými projektmi, projekt môže mať skvelý potenciál.
- Zisk - Sú percentá zisku nadpriemerne vysoké? Jedná sa o 4% denne a podobne? Projekt pravdepodobne dlho nevydrží, takéto zhodnotenie je obzvlášť ťažké udržiavať dlhodobo.
- Marketing - Aký má firma marketing? Investovala značné množstvo financií do reklamy? Spoločnosť by sa mala nachádzať na googli, fórach, kvalitné spracované soc. siete atd.
- Lídri - Sú do projektu zapojení aj svetoví lídri? Pokiaľ projekt prezentujú ľudia čo majú skúsenosti s podobnými projektmi a dlhodobú úspešnosť. Projekt má dôveryhodnosť.
- Zastúpenie - Má projekt zastúpenie vo viacerých krajinách a stránky fungujúce vo viacerých jazykoch, alebo dokonca kancelárie, ktoré môžete osobne navštíviť?
- Poduajatia - Organizuje spoločnosť podujatia po svete, prednášky, prezentácie kde sa môžete osobne stretnúť aj priamo s vedením spoločnosti?
- Webináre - Pravidelné webináre online prístupné všetkým klientom? Dokonca vo viacerých jazykoch? Pokial spoločnosť organizuje webináre stáva sa relevantnejšou.
- Informácie - Prináša spoločnosť pravidelne informácie o výsledkoch hospodárenia, prezentuje svoje podnikateľské aktivity svojim klientom? Prináša rôzne novinky a podobne? Pokiaľ áno, projekt je na správnej ceste.
- Upgrade - Udiali sa od začiatku projektu zmeny k lepšiemu, priniesol projekt určité novinky? Napomáha to k stabilite projektu.
- Alexa rank - Pri niektorých reálnych projektov sa jedná síce o okrajovú vec, ale odporúčame si ju skontrolovať. Na alexe sa dá pozrieť popularita stránky uvedená v grafe, ako sa vyvíja jej návštevnosť, jej globálny rank a rank v rôznych kategóriách.
- Odlišnosť - Je projekt niečim výnimočný, odlišuje sa od ostatných? Pokiaľ áno, môže to spraviť projekt populárny a tým bude priťahovať nových investorov, rásť a napredovať.